INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

Followers

Thursday, November 22, 2012

croatian Ron Head 12/11/20


MIR. - Moja osobna poruka.


Dragi čitatelji,


 Iznimno sam se trudio kanalizirati poruku za vas tijekom ovog jutra, no nisam mogao izuzeti svoje misli s puta kanaliziranja. Previše sam uznemiren sukobom koji ponovo divlja u “Obećanoj zemlji”. Teško da se više i može nazivati konfliktom, toliko je van ravnoteže.


Želio bih zamoliti sve čuvare svjetla do kojih dopire ovaj blog da mi se pridruže u prekrivanju cijelog područja od Egipta do Afganistana svjetlom ljubavi i suosjećanja. Suzdržimo se od osuđivanja i jednostavno šaljimo bezuvjetnu ljubav.


Tisućama godina smo se molili da se okonča to ludilo. Sada, uživamo prednost svjetske rastuće svijesti. Upotrijebimo je sada da preplavi zemlju i sve one ljude u njoj ljubavlju koju možemo sabrati. Molim vas, pridružite mi se.


Sutra ću ponovo pokušati kanalizirati Mihela za vas.


U ljubavi,

Ron


Kanalizirao: Ronald Head

Prevela: Marijana Pontoni

http://oraclesandhealers.wordpress.com/category/michael/

No comments:

Post a Comment

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see c

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see c
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

Oficial Site of Ron Head

THE DAY OF CONTACT (Croatian)